Ja jag tycker om mina ex också, jag hoppas att dom mår bra och är lyckliga
Aldrig skulle jag vilja umgås med dom... Örk nej tack
menar du att de är diskvalificerade just för att de är ex? Eller är det något annat fel på dom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag tycker om mina ex också, jag hoppas att dom mår bra och är lyckliga
Jag har aldrig varit tillsammans med några idioterFast nä. Det är väl ingen som påstått att man måste älska alla sina ex?
Jag har också umgåtts med några stolpskott som jag inte har det minsta lust att ha nån kontakt med, men det beror på att det är idioter, inte på att de är just ex
Och poängen med mitt svar till ts var att man får lov att respektera folks känslor och inte bara vifta bort dem.
Nä, jag vet inte vad du berörs av om du aldrig har varit svartsjukJag har ingen aning om vad det skulle vara ett tecken på, men för mig beskriver du klichéartade känslor med ett klichéartat språk. Mitt liv berörs inte av det överhuvudtaget.
Jag har aldrig varit tillsammans med några idioter
Alla har varit snälla trevliga killar
Utom en som visade sig vara ett psyko och ett pucko som hör av sig efter 8 år... Hur är människor funtade?
Jag vill ändå inte ha någon relation med dom efter att det har tagit slut
Det finns ju ingen anledning, det finns massor av trevliga människor. Varför umgås med ex?
Jag säger inte att det är positivt med svartsjukaOm jag nånsin hamnar i nån relationskris, så lovar ag att lyssna på @escodobe , @Lovisaleonora och @mandalaki . Ni är så kloka!
@Lampan : positivt med svartsjuka? Vilken planet kommer du ifrån?
Hur umgås du med dina ex?Om den som hörde av sig efter 8 år var ett pucko hade jag inte heller velat ha kontakt.
jag tycker det är jättejättekonstigt att välja bort trevliga människor bara för att de är ex.
Jag säger inte att det är positivt med svartsjuka
Jag säger att det är känslan som svartsjukan grundar sig på som är positiv
Hur umgås du med dina ex?
Bjuder du hem dom på middag ihop med din partner?
Ja, så är detÄganderättskänslan????
Ja, vad kan jag säga....alla är olikaJa, det har hänt. Hur så?
Ja, så är det
När det kommer till flirt, sex och åtrå då är han min
Han känner likadant när det gäller mig
Visst hade livet varit enklare om jag inte hade haft äganderättskänslan
Men det hade varit grått och trist
Ja, så är det
Japp. Och jag blir bjuden till deras barns dop.Hur umgås du med dina ex?
Bjuder du hem dom på middag ihop med din partner?
Jag är djävligt glad att ha ett liv som varken är grått, trist eller innebär att jag har någon äganderättskänsla när det gäller min partner.Ja, så är det
Varför har du levt med någon som du säger örk om? Personen ändrar väl inga väsentliga egenskaper bara för att ni inte är tillsammans längre.Ja jag tycker om mina ex också, jag hoppas att dom mår bra och är lyckliga
Det är inte friskt att reagera med att bli upprörd om någon hejar på ett ex.Inte konstigt att så många förhållanden går åt pipan när folk uppmanas att välja någon flyktig
Det är ju inte konstigt att förhållanden går åt pipan när bara den ena parten ska bestämma hur den andra får reagera på saker och ting. Att med gemensamma barn och ett i övrigt bra förhållande sparka ut ens partner för en sån skitsak är verkligen rubbat. Skulle aldrig komma på tanken att reagera så jäkla puckat.
Personen ändrar inte egenskaperVarför har du levt med någon som du säger örk om? Personen ändrar väl inga väsentliga egenskaper bara för att ni inte är tillsammans längre.
Va inte så jävla dramatisk det är bara tramsigtDet är inte friskt att reagera med att bli upprörd om någon hejar på ett ex.
Det är ett osunt beteende och jag skulle helt tappa respekten för en sådan partner.