Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min son började gå i förra veckan, sötis Jag hajjar fortfande till när han kommer knallande ut i köket, är inte van vid den synen än... Men ibland kryper han, det går ju fortare
Våran är 6 månader i dag, och står upp i spjälsängen samt om hon får ta tag i bordsskivan i vardagsrummet. Krypa är hon rätt bra på, fast ena benet hänger inte riktigt med..men framåt kommer hon ju.
min son blir 9 månader idag. Stå en stund själv har han kunnat göra ett tag. Han går väldigt bra med sin lära gå vagn och ställer sig upp mot allting hela tiden. Alla möbler och allt möjligt han får grepp om ska han ställa sig upp mot.
Tror inte det dröjer jättelänge till innan han lär sig gå utan hjälp han också!
Vad duktig han är.
Ungefär som A. Hon ställde sig mot möbler och gick utefter dom vid 6 månaders ålder och har gått med stöd ett tag. Och lära gå-vagnen är rent av livsfarlig så som hon springer med den. Tur att den går att få trögare så den inte går så fort.
Vänta bara tills han börjar klättra. Då får ni det livat.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.