Min lilla tös...

Minta

Trådstartare
Har blivit stor. :love:

Idag har hon börjat gå. Visserligen väldigt vingligt och ostadigt, men knatar på det gör hon. :love:

Fast än så länge är det lättare att krypa. :D

Sv: Min lilla tös...

Min son började gå i förra veckan, sötis :love: Jag hajjar fortfande till när han kommer knallande ut i köket, är inte van vid den synen än... Men ibland kryper han, det går ju fortare :laugh:

Visst är de härliga :laugh: :laugh: :laugh:

Samma här. Kryper då hon har bråttom. Vilket är ofta. :D Men hon går fort när man håller henne i handen och hon får stöd. :laugh:

Alldeles underbara är de. :love:

Hur gamla är allas barn då ? :angel:

Våran är 6 månader i dag, och står upp i spjälsängen samt om hon får ta tag i bordsskivan i vardagsrummet. Krypa är hon rätt bra på, fast ena benet hänger inte riktigt med..men framåt kommer hon ju.

min son blir 9 månader idag. Stå en stund själv har han kunnat göra ett tag. Han går väldigt bra med sin lära gå vagn och ställer sig upp mot allting hela tiden. Alla möbler och allt möjligt han får grepp om ska han ställa sig upp mot.

Tror inte det dröjer jättelänge till innan han lär sig gå utan hjälp han också!:p

Vad duktig han är. :laugh:
Ungefär som A. Hon ställde sig mot möbler och gick utefter dom vid 6 månaders ålder och har gått med stöd ett tag. Och lära gå-vagnen är rent av livsfarlig så som hon springer med den. Tur att den går att få trögare så den inte går så fort. :crazy:

Vänta bara tills han börjar klättra. Då får ni det livat. :D

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 017
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 034
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
673
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 982
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar