Min lilla sötiz!

Royal_724

Trådstartare
Nu när jag lärt mig att lägga in bilder på datorn, så måste jag ju visa upp min lilla sötiz!

Här är lilla Dunder!

tittasstjagr9gm.jpg

hejjagheterdunder9vq.jpg

hmmtralalalala5su.jpg

Sv: Min lilla sötiz!

Oh vad sööt!
vad är det för ras?

Jag själv får hem mina 2 bebisar efter den 22!!!:banana: :bump:

Jag har "följt" mina sen den dagen de föddes!!:love:
den ena är en renrasig abesinier (stavas?) och den andra är 75% abesinier (samma pappa) men den "kallas" då för virvel..men likla underbar för det!!:love:

Jag vet inte vad han är...bara ett vanligt virvelmarsvin!
Köpte han från zoogrottan där jag bodde...tyckte så synd om honom!

Royal_724 skrev:
Jag vet inte vad han är...bara ett vanligt virvelmarsvin!
Köpte han från zoogrottan där jag bodde...tyckte så synd om honom!

Varför tyckte du synd om honom??

Jo, för att i vanliga fall, brukar dem ha massa kaniner och marsvin ijämte på hyllan, men när jag var där hade dem bara några råttor, hamstrar och fåglar som stod på en bänk ovanför honom, så han såg så liten och ensam ut! Så då tyckte jag synd om honom och tog med honom hem istället! :love:

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
583
· Visningar
14 165
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
446
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
465

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka