Min lilla katthona är försvunnen...

Empalie

Trådstartare
Vi har en katthona på tre år, steriliserad. Hon brukar alltid komma in varje kväll nu vid fint väder sent men annars ca 20.00. Hur som helst för några dagar sedan kom hon inte in på natten och dröjde med att komma tills sen kväll dagen därpå. Sedan kom hon som vanligt några dagar men nu har hon varit borta sedan i måndags och jag börjar bli orolig. Är det någon vars katthona gör likadant nu vid den här tiden???

HOn är väldigt självständig och gör som hon vill men ändå hemmakär, brukar ibland komma är man ropar men nu har vi varit ute och letat och letat....ropat o ropat.
Det är inte troligt att hon blivit instängd för vi är de ända som bor här i byn...
 
Sv: Min lilla katthona är försvunnen...

Kolla uppe i träden, kan hända att hon klättrat upp någonstans och inte kommer ner.
 
Sv: Min lilla katthona är försvunnen...

Skönt
Vet hur jobbigt det är att undra och vänta

/B
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 699
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Är det någon här som har varit med om liknande eller har några tankar? Jag tror att jag börjar bli utbränd av "bara" vardagen. O_o Och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 523
Senast: Habina
·
Övr. Katt Min ena kisse gav sig i torsdags ut och jagade på grannkatten som tydligen hade smugit sig in på hans revir. Olyckligt nog satte dom...
Svar
2
· Visningar
1 270
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Sedan några månader har en okastrerad hankatt med halsband hängt runt i de olika stallen i min by. Den sista 1 1/5 månader eller så har...
2
Svar
25
· Visningar
2 689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • FÅRtråden
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp