Sv: MIN kropp

puppan2 skrev:
Was kostet das lipstick da?? Es kostet 20 mark ...ahh etwas zu teuer....etwas anderlict vileicht??? (fritt från minnet från högstadiet...:rofl: )

:rofl: :rofl: :rofl:

helt sjukt att man fortfarande kommer ihåg delar ur böckerna!!!

Ingen av författarna finns så vitt jag vet på svenska, end engelska. Det finns som sagt mängder av god litteratur om man bara surfar runt lite. Synd du inte bor närmre, du hade gärna fått låna mina böcker. Alla innehåller de något matnyttigt!

Swift, Swift, Sally Swift. :D Har du läst alla böckerna? De passar ju dig som hand i handske, som är så intresserad!

kanske ska du även hitta en tränare av Centrerad, som komplement till din nuvarande tränare? så gör jag - det är kanon......

Kan man med en sned och låst kropp läsa en bok och på så sätt räta ut alla snedheter, stelheter och vara rak under ridningen?
Jag ser sjäv det som en kortsiktig nödlösning.

Följer inte snedheter och obalanser med även när man står på marken, går eller sitter på en stol?

Ligger det något i vad gubben sa:
Läsning avleder efter någon tid vår tanke alltför mycket från dess skapande uppgift. Varje människa som läser för mycket använder sin egen hjärna för litet förfaller till lata tankevanor. /Albert Einstein

Vad med kroppsmedvetenhet för människor (som rider)? ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 712
Senast: fixi
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Träning Det här med frivillighet i träning är ett intressant ämne om än knivigt! :D Till viss del tror jag ändå det inte går att komma ifrån...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: skiesabove
·
Träning Hej, Förslag på alternativ träning för ett 12-årigt dressyrponnysto som är lite för smart för sitt eget bästa. Hon går 2-3 dressyrpass i...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: JenIng
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama