min katt blir bara tovigare.

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare moo_noi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 842
M

moo_noi

Jag har en maincoon hona på 4 år men hon blir hela tiden tovig:confused:

HJÄLP hur får jag henne fin ren och inte tovig:confused:

PS,Hon e ute katt,DS:confused:

Sv: min katt blir bara tovigare.

Jag har en maincoon hona på 4 år men hon blir hela tiden tovig:confused:

HJÄLP hur får jag henne fin ren och inte tovig:confused:

PS,Hon e ute katt,DS:confused:

Min maincoon ägande kompis tvättar och fönar sin maincoon regelbundet för att undvika tovor. Den har super duper fin päls utan tillstymmelse till tovor.

Hur funkar det att ha sin maincoon ute? har dom inte väldigt stort revir? *villl också ha*

Sv: min katt blir bara tovigare.

Kamma katten regelbundet, särskilt efter att den har varit ute så du får bort skräp som sedan tovar in sej i pälsen. Jag använder mest en lus-kam för den tar allt fäll-hår som annars tovar sej. Har du aldrig badat din katt vet jag ju inte hur hon kommer att ta det...kan ju alltid försöka....men annars kan hon bli ganska ren om du pudrar talk på pälsen som du sedan kammar bort noga.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 675
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 330
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 802
Senast: Lingon
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka