Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vill gärna se bilder på de övriga också!
Tycker hela den serien är så fin!Koll den till höger har jag också
Det där skulle kunna vara från min farmors skåp, hon samlar på katter (inte riktiga då ) och har bara udda muggar med kattmotiv! Dina var väldigt fina!Men, jag har en förkärlek för fina muggar så det finns en del andra favoriter i skåpet
Visa bifogad fil 91872
Åh, det där påminner mig om att jag ska köpa ny kaffemugg till min mor som fyller år på måndag! Hon är lite klumpig och dessutom synskadad, så muggar med smalare botten välter garanterat förr eller senare. Måste kika lite på var det går att köpa något bra...Visa bifogad fil 91888Detta är min bästa temugg som jag fick av en kompis när jag slutade ett jobb Den är stor och stabil. Jag är ganska klumpig ibland, men den här tror jag är ovältbar.
Jag har en mysig hög KalleAnka kopp med en arg Kalle på, eller en tekopp gjort av en drejare i stan med rosor hemma (har 6 st lite olika med olika sorter på rosorna så ngn av dem).Vad dricker du ur varje dag och varför gillar du den muggen?
Inspirerad av beskrivningarna vad kaffekoppen innehåller i annan tråd vill jag nu se bilder av det ni dricker ur, gärna med personliga berättelser.
Fin hibiskus!Har ett gäng av Indiskas stora. Kan inte dricka ur nåt annatVisa bifogad fil 91866
Barnets lilla kusin viskade till sin mamma vid ett fika -mamma, det är blommor på baljan