Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan inte be någon i USA att köpa och skicka privat till dig? Fast det kanske blir svindyrt?Jag köpte den här i USA. Den rymmer 4,5 dl, är gjord i tjockt bra gods som håller värmen och är bekväm att hålla. Ångrar att jag inte köpte fler! (Skickas inte utanför usa )
Det skulle säkert gå, om än lite omständigt. Samma tecknare har massor av fina muggar, så det vore inte alls bra för min ekonomi om det gickDu kan inte be någon i USA att köpa och skicka privat till dig? Fast det kanske blir svindyrt?
Koll den till höger har jag ocksåVisa bifogad fil 91795
Mina favoriter för tillfället
Vilken ljuvlig tekanna!Jag varierar något beroende på tillfälle. Har fyra koppar från Åhléns (höger i bild) när jag vill ha mycket te utan att plocka fram kannan. Kopparna är rätt så intetsägande men rejäla och trevliga att hålla i.
Favoritmuggen är Iitalas Ego (vänster i bild). Den slutade, till min stora sorg, produceras för ett antal år sedan och figurerar numera som sällsynta dyrgripar på Tradera. Är väldigt förtjust i det rejäla örat och den lätt assymetriska formen på koppen. Då koppen är i minsta laget så kombineras så den gott som alltid med min älskade tekanna. Kannan var något av det första (och dyraste) jag köpte när jag som 26-årig student flyttade in i min första egna lägenhet.
Visa bifogad fil 91797
På jobbet har jag en "muminmugg" med fladdermusmotiv från någon av Elsa Beskows sagor. Muggen kom som en lämplig julklapp ett par månader innan jag fick nuvarande anställning. Den är ingen favorit vare sig ergonomiskt eller estetiskt men den är min jobbmugg och har varit så de senaste fyra åren.
Fick idag i Morsdagpresent, kommer användas dagligen på jobbetVad dricker du ur varje dag och varför gillar du den muggen?
Inspirerad av beskrivningarna vad kaffekoppen innehåller i annan tråd vill jag nu se bilder av det ni dricker ur, gärna med personliga berättelser.
Vilken fin kanna!Jag varierar något beroende på tillfälle. Har fyra koppar från Åhléns (höger i bild) när jag vill ha mycket te utan att plocka fram kannan. Kopparna är rätt så intetsägande men rejäla och trevliga att hålla i.
Favoritmuggen är Iitalas Ego (vänster i bild). Den slutade, till min stora sorg, produceras för ett antal år sedan och figurerar numera som sällsynta dyrgripar på Tradera. Är väldigt förtjust i det rejäla örat och den lätt assymetriska formen på koppen. Då koppen är i minsta laget så kombineras så den gott som alltid med min älskade tekanna. Kannan var något av det första (och dyraste) jag köpte när jag som 26-årig student flyttade in i min första egna lägenhet.
Visa bifogad fil 91797
På jobbet har jag en "muminmugg" med fladdermusmotiv från någon av Elsa Beskows sagor. Muggen kom som en lämplig julklapp ett par månader innan jag fick nuvarande anställning. Den är ingen favorit vare sig ergonomiskt eller estetiskt men den är min jobbmugg och har varit så de senaste fyra åren.