Min idol: Honza Blaha

Sv: Min idol: Honza Blaha

421717_253544378063237_101841893233487_544557_1522314786_n_198579637.jpg


Tydligen :rofl:

:rofl::rofl:
Fan va skön :bow: nä, bebisar är ju som de är :love:
 
Sv: Min idol: Honza Blaha

Alltså filmen med han och gaston? Jag ser ingen hälta, vågar dock inte utnämna mig då jag ej är veterinär. Men som amatör lägger jag inte märke till något?
 
Sv: Min idol: Honza Blaha

Alltså filmen med han och gaston? Jag ser ingen hälta, vågar dock inte utnämna mig då jag ej är veterinär. Men som amatör lägger jag inte märke till något?

Den jag länkade till "open borders", det är väl Gaston som är fuxen där på ängen osv i början? Och som ser rätt rejält halt ut.
 
Sv: Min idol: Honza Blaha

knapplån

Vad hände med "ligg"-tråden? Jag känner att jag varit borta för länge och tappar bort mig... Försvann den?
 
Sv: Min idol: Honza Blaha

Jag tror vi vart för vilda och spårade ur totalt :angel: så den blev väl borttagen. Trodde iofs att man bara brukade låsa och ev rensa urspårade trådar, men vi kanske gick över gränsen :p

Ska vi skapa en ny tråd? "Vilda diskussioner om div NH-grejer, personangrepp välkomna" :idea::rofl:
 
Sv: Min idol: Honza Blaha

Jag har tittat på första och halva andra om Lucy nu tror jag. Men nu är ju tråden borta :p Får man diskutera de filmerna tro?
 
Sv: Min idol: Honza Blaha

Jag tror vi vart för vilda och spårade ur totalt :angel: så den blev väl borttagen. Trodde iofs att man bara brukade låsa och ev rensa urspårade trådar, men vi kanske gick över gränsen :p

Ska vi skapa en ny tråd? "Vilda diskussioner om div NH-grejer, personangrepp välkomna" :idea::rofl:

Det tycker jag låter som en bra idé. Då kommer jag börja skicka ut enbart röda kort, i stället för att städa, städa, städa, samt skriva i inlägg på inlägg att tråden är städad och att ni bör tänka på netiketten, och till sist kasta hela tråden när ni ändå inte slutar :devil:

Mvh

Fröken Moderator
 
Sv: Min idol: Honza Blaha

Jaha - ja det är ju ett gäng trådar nu med ungefär samma tema. Jag rör ihop vem som skrivit vad i vilken tråd... Men skönt att jag inte blivit senil och fabrikerat en massa saker då... :)
 
Sv: Min idol: Honza Blaha

Jag tror vi vart för vilda och spårade ur totalt :angel: så den blev väl borttagen. Trodde iofs att man bara brukade låsa och ev rensa urspårade trådar, men vi kanske gick över gränsen :p

Ska vi skapa en ny tråd? "Vilda diskussioner om div NH-grejer, personangrepp välkomna" :idea::rofl:



Iaf biten med de vilda diskussioner tycker jag låter intressant! :devil:


:D

Kan kopiera en massa redan gjorda inlägg i 33-sidorstråden som började med en stackars medis som ville berätta om sin islandshäst... :rofl:
 
Sv: Min idol: Honza Blaha

Jag har tittat på första och halva andra om Lucy nu tror jag. Men nu är ju tråden borta :p Får man diskutera de filmerna tro?


Kan vi inte återgå till den långa? Den har jag inte riktig uppdaterat mig på än, ska läsa där jag slutade--- typ på sida 20 eller vad det var. :banana:
 
Sv: Min idol: Honza Blaha

Men får vi ha en tråd om Lucy då? Jag har inte någon koll på vilka/vad som är ok att diskutera och inte :p

Den andra tråden är Hippietråden! Tror jag, haha!
 
Sv: Min idol: Honza Blaha

Så länge det inte blir en massa tjafs som "DU har fel och JAG har rätt, samt... "Nisse Hult" här på buke, ska vi inte lyssna på, för han är som han är..." så säger jag inget.

Mvh

Fröken Moderator
 

Liknande trådar

Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 444
Senast: vallhund
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 532
Senast: MattiZ
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 633
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp