min hund styr mitt liv,

MinIan

Trådstartare
visste hette det så?
vad tycker ni om det programmet?
det går på 4an just nu, och jag blir galen när jag ser hur den hunden beteer sig :crazy:

Sv: min hund styr mitt liv,

Tittar just nu. Hade det varit min hund hade jag tagit den i nackskinnet och tryckt ner den och matte också för den delen. Han har ju hela kommandot. Det är matte som behöver fostras. Det är HON som ska vara ledaren.

Sv: min hund styr mitt liv,

ja, jag tycker att matte är alldelens för seg, hon ska ju visa hunden på skarpen vem som bestämmer, "oj hunden hoppade upp i soffan och lyssnar inte, bäst jag tar i den lite försiktigt", så ser det ut som:crazy:

det är det stora problemet med många som har hund, dom vet inte hur en hund ska uppfostras..

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
950
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
377
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025