Min hund hickar ca 4-7ggr om dan

B

Buckingham

Jag och min kille har nyligen skaffat oss en blandras rottis/dobberman är 13 veckor och han hickar ganska mycket vet ni vad det kan vara här på bukes. och ibland händer det att hans mage svullnar upp kan det bero på att han är allärgisk??

Sv: Min hund hickar ca 4-7ggr om dan

Läste just om hundhicka på nätet. Dom vet inte varför, men det var inget farligt. Var vanligt hos valpar, men det växer bort.
Min teori kan vara att de far omkring och sväljer massa luft. Men jag vet inte... Sväljer jag luft så hickar jag.

Sv: Min hund hickar ca 4-7ggr om dan

Valpmagar kan vara ganska "svullna". Alltså lite runda och mjuka. Däremot ska den väl inte "svullna upp" alltså ändra storlek.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 359
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig men jag tänkte att jag börjar att kolla här om någon har något tips på hur man kan lösa...
2
Svar
33
· Visningar
3 698
Senast: Trasten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 766
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 507
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka