Min hund blir mobbad...

Zizzy

Trådstartare
Av de andra barnen.. :angel:

För jag började kalla honom ALLAN!!:rofl::banana:

31732943.jpg

Min nya avelshane, som heter snapphaneklanens all inclisive, mao allan.. :angel:

Kom på ett bättre liiiiiiite tuffare namn, plase!:o:bow:

Sv: Min hund blir mobbad...

Ja det är frallan, bild från när vi åkte hem i går, han tyckte tydligen att Dvärgpinshern Kitty var en bra madrass.. Visserligen är hon från Polen men hallå. :angel:

Vadå? Äldre hundar ska väl vika sig för nya generationen? ;)

*suck*
40271_141303605906715_100000812288677_181609_122204_n.jpg

Gud vad har jag gjort? Döpt en hund till Allan.. :eek::rofl:

Allan tycker inte om att vara här tror jag:angel:
Han har ett hett temperament och envis som en åsna, har suttit och skrikit hela natten och tyckt synd om sig själv i valphagen... ihop med mina andra valpar som har blängt på han och undrar varför han skriker.. :D
Inte ens hans mamma vill veta av honom när han vrålar.. Se hur lång tid det tar innan poletten ramlar ner att det lönar sig inte och vråla. :D

Av de andra barnen.. :angel:

För jag började kalla honom ALLAN!!:rofl::banana:

31732943.jpg

Min nya avelshane, som heter snapphaneklanens all inclisive, mao allan..

Kom på ett bättre liiiiiiite tuffare namn, plase!

Hur söt som helst :love:
I mitt nästa hundliv ska jag ha två såna där söta små hundar istället för två schäfrar ;) De är billiga nu, har mycket i familjelivet nu och det märks verkligen att de är van att jobba, de är nästan odrägliga :crazy: De har då inga problem att hitta på saker!!!

Beställer härmed en kopia x 2 av Björne :love:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 192
Senast: Lillefrun
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 521
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 027
Senast: Liran
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka