min häst ser jämt ut att ha tråkigt, han står just nu själv i en hage och kan inte hälsa på nån häst. Han ser flera stycken men kan inte gå fram och hälsa på dom för hagarna är några meter från varandra. Han är en väldigt social häst och förra ägaren sa att han aldrig har trivits av att gå själv i en hage. Men eftersom han var elak mot förra hagkompisen så flyttade jag honom till en annan hage så han fick gå själv och den hagen gränsade till två andra hagar så han kunnde gå och hälsa på hästarna runt omkring. Men när han sprängde den hagen två gånger så blev jag tvungen flytta han till nuvarande hagen som han inte trivs i. Tycker så fruktansvärt synd om hanom när han står och hänger vid hundarna hela dagen för att få sällskap. Har försökt kasta in julgranar som han kan pyssla med lite då och då men de hjälpte inte speciellt mkt. Han har ingen framotbjudning när vi är ute och rider heller så jag har slutat ställa krav på han också i hopp om att han ska få framotbjudning. Försöker också göra de roligt för han genom att galoppera så mkt som de bara går men eftersom de är mkt is ute nu så går ju inte de heller så bra.
Någon som har något tips på hur jag kan göra?
Någon som har något tips på hur jag kan göra?