Sv: Min häst blev vanvårdad hos tränaren :-(
Ursäkta själv ....... ja, jag är väl annorlunda...om jag hade lämnat en häst på inridning och kommit för att hämta den, jo, då hade jag velat se vad som gjorts innan hemkörningen. Det är brukligt.
Om nu hästen var i så bedrövligt skick, visst, då hade inte heller jag krävt det men jag hade tamigfaan inte väntat en vecka hemma med att ta ut en veterinär-nu när skicket tydligen var så dåligt, håglös, diarre osv,osv.
Men så är det jag...Jag är väl som du säger annorlunda än dig.
Ursäkta, men om min häst kommer hem, mager, hungrig och törstig inte *piiiip* slänger jag ut häststackaren på träningsbanan för att se vad den har lärt sig under bortavaron. Utan jag ser då till att hästen får tillbaka hälsa, hull, glädje och tilltro till mänskligheten.
Men så är det jag... Jag är väl annorlunda än dig.
Ursäkta själv ....... ja, jag är väl annorlunda...om jag hade lämnat en häst på inridning och kommit för att hämta den, jo, då hade jag velat se vad som gjorts innan hemkörningen. Det är brukligt.
Om nu hästen var i så bedrövligt skick, visst, då hade inte heller jag krävt det men jag hade tamigfaan inte väntat en vecka hemma med att ta ut en veterinär-nu när skicket tydligen var så dåligt, håglös, diarre osv,osv.
Men så är det jag...Jag är väl som du säger annorlunda än dig.