Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hahaha, gammal är han men senil är han inte
han hör lite dålig, men busvisslar jag hör han , ser jättebra och allt annat är bra...lite stel o kantig ibland men för det mesta är han pigg o leksugen fortfarande
Ja han är en helt underbar hund och har alltid varit...och när man haft dom så länge så utvecklas ju en helt annorlunda relation tycker jag ( samma med gamla hästar) ...detta är ju säkert sista året , och jag tycker jag haft honom hela livet ...min son som är 32 var bara 18 år när jag köpte honom..så det känns som en evighet...
Så fin han är, lite grå på nosen och tassarna bara. Ser inte ut att vara så gammal. Hoppas han får vara frisk länge till.
Jag har själv en dvärgpinscher som snart fyller 13 år. Han har väldigt mycket vita inslag i pälsen över hela kroppen. Annars är han fortfarande som en unghund i sitt beteende, ingen tror att han är så gammal.
Sa underbart att han inte blivit senil. Jag hade en katt som blev dov och super senil det sista aret. Ratt som det var gick hon i cirklar och skrek tills man gick till henne och puffade till henne. Da var det som om hon kom pa var hon var och allt blev okay igen. Men sa var hon 19 ar gammal ocksa och hade varit en "vildkatt" i Mellan Ostern innan vi tog in henne.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.