Min fina pojke

martha

Trådstartare
14 år och 17 dgr idag

942712_10201034385851609_1764615290_n.jpg

Sv: Min fina pojke

Sa fin. Ar han pigg och frisk? Eller har han blivit gammal och senil?

hahaha, gammal är han men senil är han inte:p
han hör lite dålig, men busvisslar jag hör han , ser jättebra och allt annat är bra...lite stel o kantig ibland men för det mesta är han pigg o leksugen fortfarande

Kl till alla

Ja han är en helt underbar hund och har alltid varit...och när man haft dom så länge så utvecklas ju en helt annorlunda relation tycker jag ( samma med gamla hästar) ...detta är ju säkert sista året , och jag tycker jag haft honom hela livet ...min son som är 32 var bara 18 år när jag köpte honom..så det känns som en evighet...

Så fin han är, lite grå på nosen och tassarna bara. Ser inte ut att vara så gammal. Hoppas han får vara frisk länge till.

Jag har själv en dvärgpinscher som snart fyller 13 år. Han har väldigt mycket vita inslag i pälsen över hela kroppen. Annars är han fortfarande som en unghund i sitt beteende, ingen tror att han är så gammal.

Sa underbart att han inte blivit senil. Jag hade en katt som blev dov och super senil det sista aret. Ratt som det var gick hon i cirklar och skrek tills man gick till henne och puffade till henne. Da var det som om hon kom pa var hon var och allt blev okay igen. Men sa var hon 19 ar gammal ocksa och hade varit en "vildkatt" i Mellan Ostern innan vi tog in henne.

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund fick diagnosen idag. I morgon börjar vi med Vetoryl 20 mg han väger 9 kg och är 7 år. Har läst massa skräckhistorier på nätet...
Svar
3
· Visningar
652
Senast: Lillkin
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
556
Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 273
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 321
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand