Min farliga best..

YorkWann

Trådstartare
... :angel:

Var ute med hundarna idag och möter en tant med sin stora schäferkorsning, känner igen hennes om granne till mina föräldrar så jag vinkar och hejjar :)

Ser hur tanten backar och drar med sin hund ner mot diket, jag = :confused:

Så börjar hon peka och vifta på nått precis bakom mig, och skriker , smått hysteriskt "Är den där FAAAAARLIG???"

Jag snurrar runt och undrar vad i hela världen hon syftar på...

"Jaaa men den där, den lille, är den FAAARLIG?"

Ja, hon ÄTER schäferkorsningar till frukost! :D Nädå, hon är ganska harmlös faktiskt. Men hon trodde inte riktigt på mig och stod säkert kvar i diket tills vi passerat :D

Tulla gör under tiden allt för att vara så långt från den mötande hunden som möjligt, sen att jag har en stor hund med också verkar ha undgått henne helt.

Min farliga best :p :

n619497826_417649_510.jpg

RidturBiMaj163.jpg

Sv: Min farliga best..

OJ! jag känner håret resa sig, den kan inte vara ett leka med där hemma, hoppas du är försiktig!!!

(URSÖT :love::love:) är det en australisk terrier?? eller en yorkie?
ganska dålig på terrier, men fina är dom! :bow:

OJ! jag känner håret resa sig, den kan inte vara ett leka med där hemma, hoppas du är försiktig!!!

(URSÖT :love::love:) är det en australisk terrier?? eller en yorkie?
ganska dålig på terrier, men fina är dom! :bow:

Jag passar mig varje dag :eek:

Det är en australisk terrier :D Men en smått *host* oryckt sådan :p

Ush ja, hon är ju livsfarlig. Innan man vet ordet av har hon hoppat upp i knät på en och då är man fast!

HAHAHA!!!! Kvällens skratt.. :rofl: Hade tänkt mej någon mer av de 'utsatta raserna' (de man vanligtvis tänker sej folk som byter sida av vägen när man möter dem), men han/hon var ju huuuur söt som helst! vilken bedårande sak.. :love:

HAHAHA!!!! Kvällens skratt.. :rofl: Hade tänkt mej någon mer av de 'utsatta raserna' (de man vanligtvis tänker sej folk som byter sida av vägen när man möter dem), men han/hon var ju huuuur söt som helst! vilken bedårande sak.. :love:

Asch, ser väl vem som helst att det är en långhårig pitbull? :p

Hörredu, Tulla kommer för f*n äta upp Zaga till frukost ...

Tulla:
RidturBiMaj163.jpg

Zaga:
258b6a1e-ddaf-4e91-b81a-daa65f62ac2e2.jpg

Zaga ber mig om att få slippa möta Tulla ensam ;)

Tulla har fått lite storhetsvansinne av alla fina kommentarer i tråden, så hon ser det som självklarhet att matte lägger upp lite fler bilder :P

Störtdykning :P
tulla1.jpg

Ser ju vem som helst att de stora bestarna tjuvstartade!?

tulla2.jpg

Miffohund på prommenad :D
tulla3-1.jpg

Tja jag får ju köttbullar om jag sitter och går såhär en stund, men inte för länge....men köttbullar är gott.
KimiTulla046.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 235
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka