Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, då fattar jag! Får jag fråga vilket bolag du har? Det lät ju bra med en så låg självrisk och 100% ersättning! Själv har jag ju 2800:- självrisk + 20% av kostnaden över det..
Att det är två olika saker, dvs andra som läser tråden ska tänka på det, att det är olika saker.
Vaccumpackat hö är just hö som sen förpackats. Dvs det skördas och torkas som HÖ, sedan förpackas det.
Hösilage med hög TS halt skördas som hösilage, torkas inte fullständigt utan plastas innan det är torrt. Och det är DET jag vänder mig emot, dvs INTE tycker man ska använda alls.
Hösilage är dessutom INTE vaccumförpackat, utan det är syre med när det plastas, det syres förbrukas dock.
Vacuumförpackat hö = helt okej (och praktiskt, men inte så lätt få tag på).
Hösilage med hög TS halt = inte bra.
OK, då är jag med. Du menar alltså det jag menar.
Hej !
Jag har ett tips som funkar till 100%.
Fick tipset från polis stallet i göteborg.
VISIBLIN ett receptfritt bulkmedel ( alltså inget kemiskt ) 3påsar i lite betfor och vips dan efter är hästen diarrefri !
Men du kan behöva fortsätta ett par dagar innan magen kommit i fas igen. !
Min kompis häst som har kronisk diarre äter detta varje dag och är helt symptomfri. Billigt bra och narturliga fibrer.
Lycka till
När jag pratade med dom i Hbg så rekomenderade dom ett preparat som heter Proequo. Någon som har testat det?
När jag pratade med dom i Hbg så rekomenderade dom ett preparat som heter Proequo. Någon som har testat det?
Vad betyder bulkmedel? Har läst det på flera ställen, men fattar inte riktigt vad det betyder
Fattade att det hade med fibrer som sög upp vätska ur tarmen att göra, men inte mer..
Hej !
Jag har ett tips som funkar till 100%.
Fick tipset från polis stallet i göteborg.
VISIBLIN ett receptfritt bulkmedel ( alltså inget kemiskt ) 3påsar i lite betfor och vips dan efter är hästen diarrefri !
Men du kan behöva fortsätta ett par dagar innan magen kommit i fas igen. !
Min kompis häst som har kronisk diarre äter detta varje dag och är helt symptomfri. Billigt bra och narturliga fibrer.
Lycka till
Bra tips, sålänge man tänker på att det är symptombehandling. Men ofta hamnar man ju där när man utrett och donat osv, och det fortfarande är likadant. Och då är ju symptombehandling betydligt bättre än inget. (Det profeed mina får är ju också symptombehandling)