Min älskling är nu borta :(

C

Cinnamie

Ville bara skriva av mig lite. Jag fick lov at ta bort min älskade vän i går kväll. Hennes böjsena hade gått av och hon var hela 24 år. så hon hade haft ett långt och bra liv. Just nu känns det så oerhört tungt:cry:

Veterinären fick komma ut och ge henne en spruta då nödslakt har slutat komma på jourtid. Hon fick ligga kvar i stallet och dom hämtade henne nu på morgonen.:cry: :cry: :cry:

Tänk att aldrig mera få rida henne över de gröna åkrarna och aldrig mera stå med henne i stallgången och borsta henne. Jag vill bara riva ur mitt hjärta och skrika.

Hoppas ni får ett bra och långt liv med era pållar/ MVH Ullis

Sv: Min älskling är nu borta :(

Det måste kännas otroligt hårt, och jag vill inte ens föreställa mig hur det kommer bli att behöva ta bort min kärlek när hon blir till åren :cry:

-Krama om-

hej förstår hur du känner dig....hade en underbar varmblodsvallack som också fick en skadad böjsena vid hög ålder.Om det är till någon tröst så läker tiden såren lite.

En bamsekram till dig! Vet precis hur det känns, har själv fått ta bort 2 hästar.. :cry:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 555
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 397
Senast: Crossline
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 854
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025