Min Älskade Vovve Unni<3

Alfakrulls

Trådstartare
Va ute på en långis idag och tog lite kort, och blev faktist rikgit nöjd med de flesta!! HOn är så vacker och söt min lilla voffsing!! :love:

HPIM1314.jpg


HPIM1312.jpg


HPIM1308.jpg


HPIM1300.jpg


HPIM1298.jpg


HPIM1294.jpg
 
Sv: Min Älskade Vovve Unni<3

Vad fin hon är! och vad Stor hon blivit!:) *tiden går fort*

blev lite rädd för den långa kedjan på halvstrypet bara-kan fastna med tassen eller nåt:crazy: ;)
 
Sv: Min Älskade Vovve Unni<3

Hon är fin som vanligt! Synd att inte korten var skarpare bara, men du skulle få en ny kamera i julklapp va?! Ett tips: Huka dig när du fotar henne så ser hon inte så liten ut ;)
 
Sv: Min Älskade Vovve Unni<3

Vad fin hon är! och vad Stor hon blivit!:) *tiden går fort*

blev lite rädd för den långa kedjan på halvstrypet bara-kan fastna med tassen eller nåt:crazy: ;)

Nikkis: Gud ja, den förstör korten totalt alltså....
Får skylla på att de inte är hennes halsband, så de är "lite" för stort, då min ÄLSKADE:devil: hund fick något ryck att gnaga upp sitt läder halsband förra veckan!! :angel:
Men vad jag hört så kanske tomten kommer med både nytt Halsban och koppel :angel:

Glim: Tycker korten är riktigt skarpa, för att komma från min kamera fast de blev faktist lite grötigare när ja minskade ner dem!! :p
 
Senast ändrad:
Sv: Min Älskade Vovve Unni<3

Nikkis: Gud ja, den förstör korten totalt alltså....
Får skylla på att de inte är hennes halsband, så de är "lite" för stort, då min ÄLSKADE:devil: hund fick något ryck att gnaga upp sitt läder halsband förra veckan!! :angel:
Men vad jag hört så kanske tomten kommer med både nytt Halsban och koppel :angel:

Ahhhaaaa!!:idea:
DÅ förstår jag!;)

Jo jag känner också på mig att tomten kommer med både nytt koppel och halsband till henne:p ;)
 
Sv: Min Älskade Vovve Unni<3

Hjälp vad hon har vuxit! Min lilltjej har också blivit stor:love:
Jättefina bilder, skulle vilja gå promenad där jag också:angel:
Det är ändå något speciellt med vita hundar:love:
 
Sv: Min Älskade Vovve Unni<3

Jätte Gullig. !! :love:
Vad är det för ras ? ( omo jag får fråga :angel: )
 
Sv: Min Älskade Vovve Unni<3

Hjälp vad hon har vuxit! Min lilltjej har också blivit stor:love:
Jättefina bilder, skulle vilja gå promenad där jag också:angel:
Det är ändå något speciellt med vita hundar:love:

Ja hon har växt den del, och mycket av den riktiga Samojed pälsen har kommit nu, så nu är hon jätte lurvig och go....något man verkligen vill krama dessa tråkiga regniga höst:eek: dagarna vi haft!! ;)
Ja, de är skit fint att promenera där jag är på korten....tar ca 10 min med bil dit, hittade de finna stället för ca 1 månad sedan...underbart att gå där, jätte fina skogs stigar och havet precis intill!! :love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: Troll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 609
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 790
Senast: Hermelin
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 918
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp