Midnattsloppet ikväll.

escodobe

Trådstartare
Jag är brutalt uttråkad och Sambon ska springa midnattsloppet ikväll. Vilken är bästa uteserveringen (med tak ) att sitta på om man vill dricka en öl och vinka lite när sambon springer förbi?
Är det någon annan som tänkt heja på och vill ha en microbuketräff?

Jag är brutalt uttråkad och Sambon ska springa midnattsloppet ikväll. Vilken är bästa uteserveringen (med tak ) att sitta på om man vill dricka en öl och vinka lite när sambon springer förbi?
Är det någon annan som tänkt heja på och vill ha en microbuketräff?
Det är extra plus om det är hundvänligt

Senast ändrad:
Ett N var det.

Ok.... Jag som aldrig haft hund (därmed uteblev kopplingen) blev mest nyfiken på hur man som krog kan tillhandahålla en hudvänlig verksamhet. Blev en sån där jobbig hjärnskrynklande aktivitet att knäcka som min hjärna inte kunde lösa genom att stoppa in ett n istället..... :confused:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 479
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
784
Lantbruksdjur Hej, jag behöver lite tips och råd, vi har relativt nyligen skaffat höns (Brahma) och det har hittills fungerat bra. Nu har dock tuppen...
Svar
7
· Visningar
948
Senast: Luff
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 863
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar