Middag vid centralstationen Stockholm

Fengur

Trådstartare
Hej!
I morgon ska jag ut på resande fot och kommer äta middag på centralstationen vid kl 17. Var brukar ni äta när ni äter där? Finns det kanske något bättre ställe i närheten? Vill helst ha någon "riktig" mat och inte typ hamburgare eller smörgåsar.

Hälsningar Sanna

Sv: Middag vid centralstationen Stockholm

En trappa upp är det nära till Wagamama & Griffins Steakhouse. Lite längre bort finns Vapiano.
På själva Centralstationen så finns det ganska många nya lite roligare "snabbmatsställen" än hamburgare/smörgåsar. Finns lista här: http://www.jernhusen.se/Resenar/Stockholms-Centralstation/
Sen finns det även Jensens Bøfhus nära och massa andra ställen upp mot Sergels torg.

Sv: Middag vid centralstationen Stockholm

Tack för tipsen. Vapianos meny såg intressant ut :)

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 004
Senast: hundtant
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 873
Senast: Wingates
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka