Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
I morgon ska jag ut på resande fot och kommer äta middag på centralstationen vid kl 17. Var brukar ni äta när ni äter där? Finns det kanske något bättre ställe i närheten? Vill helst ha någon "riktig" mat och inte typ hamburgare eller smörgåsar.
En trappa upp är det nära till Wagamama & Griffins Steakhouse. Lite längre bort finns Vapiano.
På själva Centralstationen så finns det ganska många nya lite roligare "snabbmatsställen" än hamburgare/smörgåsar. Finns lista här: http://www.jernhusen.se/Resenar/Stockholms-Centralstation/
Sen finns det även Jensens Bøfhus nära och massa andra ställen upp mot Sergels torg.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Foder & Strö Jag har tagit blodprov. Han har kliat sig rätt mycket i manen och en del i svansroten. Han har klarat sig bra med bara insektstäcke hela...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.