Michelangelo

pastejja

Trådstartare
Jag är nyfiken på att veta mer om hingsten Michelangelo e.Pasteur xx. Vad kännertecknar hans avkommor?
/U

Sv: Michelangelo

Trakehner hingst,brun,använd en del i DK,blev årets hingst 2006 i Trakehener verband,död 2008.

Tackar!
Blandar jag ihop det eller är det han (eller en annan hingst) som är känd för att lämna extra skarpa avkommor?
/U

Har inte hört något om extra skarpa,men han är pappa till Danska michellino och det var ingen ängel men heller inte ett as.:D

ok.. men det blinkar inga direkta varningslampor då kanske.. Undrar vilken hingst jag blandar ihop honom med då.. Hmm..
/U

MA2Astand.jpg

http://www.webelsgrund.de/english/michelangelo.html

Tinnes Just Mickey var e. Michelangelo

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: Piaff
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 921
Senast: Lea88
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 489
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Appar
  • Tjockistråden 4