Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ett som heter EquiTheme det står broderat på kanten som ligger i "tunneln" under sadeln, Shires har ett liknande schabrak också.
Det är vågigt o ganska så tjockt m fläta, finns i många färger alltfrån klassiskt marinblått till limegrön Kostar runt 200:-
Jag tycker faktiskt att de från Börjes är ganska bra, och de är ju väldigt billiga så det blir ju prisvärt
Det jag har finns nog bara i vitt tror jag. Det är stort och fint och ett stort + är att hylsorna för att sätta fast det i sadeln sitter lite längre in så det blir en del kvar framför sadeln också. Det jag har är ganska nytt så jag vet inte riktigt om det klarar många tvättar..
Jag har ett hoppschabrak från Horze som är super! Hur fint som helst efter tvätt och ligger still under sadeln. Kostade 69 kr. Sedan köpte jag ett Cavaletti sammetsschabrak på strömsholm, jätte fin kvalite kostade 199kr
Sedan har jag ett från Horse Back (tror jag det var) manchester schabrak som jag köpte på Eko för 130 :-... Det är använt hur mycket som helst i över ett år och det ser nytt ut. Förvånansvärt bra kvalitet.
Har också ett grått från Hööks (dressyrschabrak med avlånga sexhörniga rutor. Grått med vit/ljusgrå kantband och passpoal) som har hållt bra. Köpte det för typ 160:- eller nåt sånt. Gillar inte Hööks, men dte schabraket har hållt bra. Bra passform och ligger bra dessutom.
Jag trivs bäst med Mias och Equiline schabrak! Om du vill ha ett dressyrschabrak med BÄSTA passform ska du köpa ett Equiline!!! Nackdelen med dessa schabrak är ju att de kostar 400-500:-
Tkr Mia's shabrak e väldigt prisvärda! Iofs kostar de ca 300-350 kr men de är superbra o håller i evigheter verkar det som... Många fina färger oxå, o du kan ju få det hur du vill!
Hästnyheter Det blev en fin debut med nya kürprogrammet när Patrik Kittel och Touchdown slutade tvåa i lördagens fyrstjärniga Grand Prix Kür i tyska...