Messenger hjälp

Wassego

Trådstartare
Jag har just bytt dator och loggade på min messenger och då är det ju del gamla, tråkiga versionen som finns i datorn. Jag vill ju ha den nyare som man laddar hem från nätet, men hur gör man för att få hem den? Är det bara att gå ut på MSN sida och hitta den eller? Vad trög jag känner mig nu...:angel:

Sv: Messenger hjälp

JA

Du har aldrig funderat på att kolla på MSN:s sida innan du skriver ett inlägg som får dig att känna dig korkad :idea:

HA HA HA :rofl:
Efter att jag skrivit denna tråden så gick jag in på MSN och hittade den direkt! HA ha Jag garvade för mig själv och tänkte att det är ju bra att man verkligen visar för hela Buke att man är en idiot :o
Tack i allafall ;)

Sv: Messenger hjälp

Ja om inte annat så ordnade du så vi andra bukefaloister förlängde livet lite grann... :D :rofl:

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 063
Senast: Fille
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 931
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 617
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 807
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv