Öh. Jag köpte min 2008 Men jag tror det är modell nr 2, såg att de har massor nu, men min är klar. Fanns inte flera färger då.är det modell 2 du har? den större/hårdare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Öh. Jag köpte min 2008 Men jag tror det är modell nr 2, såg att de har massor nu, men min är klar. Fanns inte flera färger då.är det modell 2 du har? den större/hårdare?
Öh. Jag köpte min 2008 Men jag tror det är modell nr 2, såg att de har massor nu, men min är klar. Fanns inte flera färger då.
Menar ni att dom flesta människor faktiskt kan använda menskopp utan att det läcker nånting?
(varför måste jag alltid funka tvärtom... )
Tänkte också köpa mig en kopp, men sitter och funderar på vilken storlek jag ska ha egentligen...
Jag har inte fött barn, men blöder ganska rejält de första dagarna under mensen..
Vågar jag satsa på en storlek 2 tro?
3.
Jag vill bara ge en liten varning här, är det så att man har riklig mens så kan det bli som för mig: tiden det tar för mig att ta ut koppen och tömma den så rinner det såpass mycket blod att det droppar/rinner under tiden.... Jag måste alltid ta ut koppen, lägga papper mellan benen, skölja ur koppen, göra en glipa mellan papperet och snippan, få upp koppen, torka bort mesta blodet, ta nytt papper under, ta och städa bort resten av blodet... Jag fyller alltså en kopp på under en timme när jag blöder som mest! Läckage har jag däremot inte bara jag tömmer i tid. För mig fungerar INTE en hård kopp, min kropp trycker omkring den. En mjuk däremot följer med så kroppen är nöjd.