men, varför är min top guard tråd borta??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nominous

Trådstartare
ja, moderator - varför tas ALLA mina trådar bort som jag skapar??? och varför var den om top guard olämplig??? den e ju helt borta... jag tycker att det är kul om man som travinvolverad får veta vad som händer med stjärnhästar.. :mad:
gärna en förklaring - för dom försvinner ju bara helt i intet

Sv: men, varför är min top guard tråd borta??

om de var du som länka till blocket så var de säkert därför.
Lite annan kuriosa var att när jag kolla upp honom så var hans mamma mormor till några av mina gamla passhästar (se äldsta avkomman på keystone)

om de var du som länka till blocket så var de säkert därför.
Lite annan kuriosa var att när jag kolla upp honom så var hans mamma mormor till några av mina gamla passhästar (se äldsta avkomman på keystone)

jag kan förstå att dom kanske tar bort tråden om det är för att man inte får länka till blocket. men då kan dom väl iafl skicka ett PM till mig som startat tråden och berätta varför. jag blir irreterad på sånt här!!!! för nu förstår ju inte jag vad jag gjort fel - å kanske fortsätter att göra fel.

men på HUND så länkar dom ju till bl**ket i var och varannan tråd - å alla dom e ju kvar.. :mad:

Det kanske berodde på att du gjorde en egen annons här på forumet. även om det mest var tänkt på skoj...

Det var mycket riktigt "smygannonsvarning" på ditt inlägg.
Du har godkänt bukefalos regler när du registrerade dig, läs dem igen ;) + gärna de tilläggsanvisaningar som ibland finns nålade på respektive forum, t.ex här ovan. Och FÖLJ de reglerna, så kommer sina trådar och inlägg få vara kvar!

Det var mycket riktigt "smygannonsvarning" på ditt inlägg.
Du har godkänt bukefalos regler när du registrerade dig, läs dem igen ;) + gärna de tilläggsanvisaningar som ibland finns nålade på respektive forum, t.ex här ovan. Och FÖLJ de reglerna, så kommer sina trådar och inlägg få vara kvar!

oj, det var ett skämt!! :crazy: folk få länka till annonser på kända annonssidor - emn inte skämta om en bild - där jag även ersatt nummret med XXX... så ingen kunde ju ringa på den ändå..

Moderatorerna kan tyvärr inte se allt, ser du såna länkar så tages synpunkter tacksamt emot. För det är inte tillåtet att länka till annonser, det anses vara typ smygannonsering eller så...
Använd
report.gif
-knappen som finns i varje inlägg.

I övrigt anser jag denna diskussion vara avslutad. har du fler synpunkter så är det under rubriken Bukefalos-hjälp du ska ta det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
672
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 822
Senast: tara
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 821
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar