Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom du är sjukskriven och vad jag förstått har lite särskilda behov så behöver du ju först och främst få komma ut och arbetsträna. Försäkringskassan har rehabiliteringsersättning för det, du får samma som när du är sjukskriven, men kan även få reseersättning beroende på hur du bor. Att du ska gå från sjukskriven till 100 anställningsbar från ena dan till den andra är kanske inte så realistiskt, utan ett recept på misslyckande.Dessvärre har jag inte psyke nog att klara av studier på heltid varvat med arbete. Önskar att så var fallet.
Funderar på att köpa en Wake up light, är det något att ha?
okejDu kan lika gärna köpa en timer till en bordslampa. Mycket billigare.
Fd sambon hade en Wake upp light, efter att vi gick i sär så körde jag på timer istället.
Funkade lika bra.
Nu vet jag ju inte vad du skrev men även om man är i ett förhållande kan man ju svara på ett sms.Såg precis en relationsstatus på fb och förstår varför jag inte fått svar på mitt sms... Blir lite grinig på mig själv som dels inte gjort något tidigare, och dels för att jag faktiskt tar åt mig nu.
Jo, han borde ha svarat ändå. Men men...Nu vet jag ju inte vad du skrev men även om man är i ett förhållande kan man ju svara på ett sms.
Undrar vad jag gjort för ont. Inatt vaknade jag av att det var helt blött i sängens övre del, vilket visade sig bero på kraftiga svettningar på överkroppen. Kudden, täcket och lakanet var tokblöta. Bara att rafsa fram handdukar, försöka torka av det värsta, lägga en handduk ovanpå lakanet, byta kudde och vända på täcket. Nu har jag ingen röst, utan kan bara viska fram ord. Hostar upp slembollar. Har konstant halsont. Var fan kom det här ifrån? Räckte det inte med en normalförkylning + ont i benet?
@astronaut
Av erfarenhet vet jag att du inte är värdelös! Finns det någon möjlighet att arbetsträna i t.ex. ett stall för att komma igång och få en referens? Dagmatte till hund kanske också funkar?
Har du sökt utbildning, så du kan tacka ja om det löser sig med csn tills dess?