Men! Smilysarna har eget liv!

bananabambi

Trådstartare
Nu vet jag det jag tidigare bara anat. Smilysarna sitter inte på samma plats som sist :mad: Inte undra på att jag aldrig lyckats hitta den smilyn jag vill ha. Någon som har något bra svar på varför de ibland byter plats? :confused: Kanske är det ett redan avhandlat ämne som jag missat?

Sv: Men! Smilysarna har eget liv!

Ingen aning (jag har aldrig märkt av det där), men jag rekommenderar att använda kortkommandona direkt, det blir så mycket mindre förvirrat då. ;)

Vem är tomten?

FEL forum!
:D

Skoja bara. Jag vet inte, men jag misstänker att det är pappa som är tomten. Det är bara en känsla jag har.

För att över huvud taget ha i den här tråden att göra så tillägger jag raskt att visst flyttar smileysarna på sig. Varför är en av de eviga frågorna, lite i stil med vem tomten är, faktiskt.

Somliga menar att det är Gunnar som flyttar på smileysarna ibland. Eftersom han är allsmäktig så kan han göra sånt.

Själv har jag svårt att tro att han pysslar med såna petitesser.
"Hmmm, få se, är Bukefalos fulländat nu? Ja, nästan faktiskt. Allt känns bra. ... utom de där jädra smileysarna. Att jag aldrig får ordning på dom. Det funkar ju inte med den där fåniga bumpa-bumpa-smileyn i mitten. Helst skulle jag vilja ta bort den helt, men då blir det ju ett jäkla liv. Men... om jag sätter den överst istället då... och så den dit... och den lilla glada byter plats med den där... JA! SÅ ska det se ut"

Nä. Jag tycker inte det låter realistiskt. Jag tror att antingen så har smileysarna, likt tomtenissarna i visan, ett eget liv och smyger omkring på natten och har kalas.
Eller så är det nån snubbe i USA som flyttar på dom.

Jag tror att det beror på vilket operativsystem jag använder. På jobbet så är det en äldre windows än vad jag har hemma och smileysarna sitter i olika "ordning". Men annars märker jag ingen skillnad.

Haha, jag som bara undrade vilken smiley Kamomilla benämner som "tomtesmileyn" (eftersom åtminstone inte jag kan se någon smiley som liknar en tomte, men han kanske har sprungit och gömt sig...). ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 177
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 423
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 375
Senast: MML
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
985
Senast: Cactus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama