Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att han är cool?Varför ser Rolandz trummis ut som ett glitterdoppat penntroll?
För att det är melodifestivalen!Varför ser Rolandz trummis ut som ett glitterdoppat penntroll?
Varför ser Rolandz trummis ut som ett glitterdoppat penntroll?
Vad skulle vara anledningen till att han kanske skäms?Vi i vår vanliga lant-anda snackar skit om Ingrosso. Citat av pappa: ”undrar om hans skäms å det manliga släktet?”
Helt awsome ju!Varför ser Rolandz trummis ut som ett glitterdoppat penntroll?
Vad skulle vara anledningen till att han kanske skäms?
För att han är cool?
Nu har tom jag röstat för en gångs skull - på Rolandz såklart .
För att det är melodifestivalen!
Tänk om de seriösa artisterna sjöng lika bra som Robert Gustafsson...
Kom igen katten, det svänger ju!Låten suger men sjunga kan han plus att han är ju extremt proffsig
Tja du skrev ju det på buke så då undrar jag ju såklart - är det för att han är feminin? Att det skulle vara ett roligt skämt att han är en dålig man?Du frågar fel person, jag har slutat ifrågasätta
Kom igen katten, det svänger ju!
Då får vi se hur det går nu. Men jag undrar hur det blir med röstningen på henne.
Ja ä int bitter... för att ja int få vara mä i Mello.
Ett av problemen med hans framträdande är att jag förväntar mig att Tony Rickardsson ska dyka upp närsomhelst...
jag tyckte att nästan allihop sjöng surt idag....Är det bara jag eller låter alla lite bättre, är lite mer taggade på ett bra ikväll jämfört med deltävlingarna??