Red_Chili 10 Feb 2018 #102 Petra Marklund och Liamoo till final tycker jag (Jo, jag vet att det inte är möjligt, tyvärr)
clusia 10 Feb 2018 #103 Jag tror Samir & Viktor och Liamoo direkt till final och sen kanske hon blonda första tjejen och kanske Gardell till andra chansen.
Jag tror Samir & Viktor och Liamoo direkt till final och sen kanske hon blonda första tjejen och kanske Gardell till andra chansen.
A Alexis 10 Feb 2018 #104 HELT oviktigt men --> bara en massa gråa ballonger i salen?? Tråkigt... vad hände med alla andra färgerna??
HELT oviktigt men --> bara en massa gråa ballonger i salen?? Tråkigt... vad hände med alla andra färgerna??
A Alexis 10 Feb 2018 #105 Bryr mig inte vilka som går vidare Men störde mig på att Cabana låten var lite lik Havana så jag hoppas att den inte går vidare efter den andra röstningsomgången
Bryr mig inte vilka som går vidare Men störde mig på att Cabana låten var lite lik Havana så jag hoppas att den inte går vidare efter den andra röstningsomgången
Ninnurur 10 Feb 2018 #106 Hur kunde Margret gå vidare? Jag förstår att killarna åkte ut, de var inte mello även om det var bra musik.
Hur kunde Margret gå vidare? Jag förstår att killarna åkte ut, de var inte mello även om det var bra musik.
Red_Chili 10 Feb 2018 #107 Samir & Viktor och Liamoo till final. Ida och Mimi till andra chansen. Tror jag då.
sjoberga 10 Feb 2018 #108 Red_Chili skrev: Samir & Viktor och Liamoo till final. Ida och Mimi till andra chansen. Tror jag då. Klicka för att se mer... Ida och Mimi till final som bästa bidrag.
Red_Chili skrev: Samir & Viktor och Liamoo till final. Ida och Mimi till andra chansen. Tror jag då. Klicka för att se mer... Ida och Mimi till final som bästa bidrag.
I Ileo 10 Feb 2018 #109 Jag tycker Liamoo och Ida till final. Mimi samt Samir och Viktor till andra chansen.
A Alexis 10 Feb 2018 #110 Mycket svart, vitt och orange i år på scen och orange är snyggt men udda att så "många" har det? Och mycket "vanliga" kläder typ jeans och athleisure Hoppas nån kan sticka ut mer nästa gång med glitter och glamour
Mycket svart, vitt och orange i år på scen och orange är snyggt men udda att så "många" har det? Och mycket "vanliga" kläder typ jeans och athleisure Hoppas nån kan sticka ut mer nästa gång med glitter och glamour