Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wiktoria klarar jag knappt av att lyssna på. Kan hon inte bara sänka allt en oktav eller så, så det slipper låta som att hon skriker i panik???
Håller med om alltihop.Benjamin Ingrosso. KAN nån förklara för mig?
Jag får panik av honom... krasst är alla kvarvarande låtar dåliga, jag gillar inte nån.
Nu är det väl högst osannolikt men om Lisa Ajax hade gått vidare till ESC, hur sjutton hade hon gjort med sin låt med tanke på alla "fuck"?? det är ju förbjudet i ESC. Robin har ju redan löst det genom att byta ut "fucking" mot "freakin''" men det blir ju inte lika lätt för Ajax att hitta ett ersättningsord som är acceptabelt i en låt som klart och tydligt är menad att vara "I don't give a fuck". Jag fattar inte ens hur de tänkte där när de tog med en låt med en sådan text i Melodifestivalen![]()
På ett sätt är det ju värt det. Inget sticker ut som vinnarbidrag, alltså blir det spännande.Och ändå kommer vi titta![]()
Hon fick ju låten utan att bli meddelad om reglerna i Eurovision och Björkmans svar på frågan om det hela kunde lätt översättas till "Ajax har ändå inte ens chans att vinna så det spelar ingen roll."Nu är det väl högst osannolikt men om Lisa Ajax hade gått vidare till ESC, hur sjutton hade hon gjort med sin låt med tanke på alla "fuck"?? det är ju förbjudet i ESC. Robin har ju redan löst det genom att byta ut "fucking" mot "freakin''" men det blir ju inte lika lätt för Ajax att hitta ett ersättningsord som är acceptabelt i en låt som klart och tydligt är menad att vara "I don't give a fuck". Jag fattar inte ens hur de tänkte där när de tog med en låt med en sådan text i Melodifestivalen![]()
Hon fick ju låten utan att bli meddelad om reglerna i Eurovision och Björkmans svar på frågan om det hela kunde lätt översättas till "Ajax har ändå inte ens chans att vinna så det spelar ingen roll."
Jag skulle skämmas ögonen ur mig om vi skickade en tjej helt utan personlighet på scenen som dessutom står och smeker sig själv i den stora egovideon som är hennes enda "show", så jag hoppas att han har rätt.
Detta var till @mandalakiNänä det är rätt svagt startfält i EsC i år av vad jag hört, så finalchans har vi!
Men äh ESC är ju fantastiskt även utan Sverige![]()
Du tror det? Att vi har finalchans alltså. Hoppas du har rätt. Fast det vore ju trist om vi hamnade bland de fem i botten. Med tanke på hur mycket ståhej det är med en massa deltävlingar så ska vi bannemej hamna bland de fem första - varje år.Nänä det är rätt svagt startfält i EsC i år av vad jag hört, så finalchans har vi!
Men äh ESC är ju fantastiskt även utan Sverige![]()