mellandagsrean

tyra1

Trådstartare
Hej. 26 dec ska jag till Göteborg och handla. Har mellandagsrean börjat då eller kommer den igång efter den dan? Har alla affärer öppet? Jag brukar åka dit under mellandagarna men i år är det första gången jag är där så tidigt som den 26. Hälsningar Tyra.

Sv: mellandagsrean

Mellandagsreorna brukar ju numera börja redan före jul, så du behöver knappast vara orolig. :D

Sv: mellandagsrean

Tack för svaret. Fick veta idag att vissa affärer håller stängt annandan, bla en av mina favoritaffärer, Villervalla.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 606
Senast: Fibusen
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
931
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 146
Senast: Masqueradee
·
Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 214
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar