Melandagsrea-tider!

Armani__

Trådstartare
Vi väntar ju barn, jag och min sambo, och Liten är beräknad till slutet av maj. Satt här och funderade på mellandagsrean och så slog det mig att vissa saker kanske man borde kunna införskaffa och samla på sig redan nu :idea:

Så, vad ska ni handla på barn- och bebisfronten? Både ni som går i väntans tider, precis som vi, och ni som redan har bebis och barn.
Vad är lönt att kika extra på nu i rean?
Mammakläder vore snart verkligen på sin spets, det är något som jag ska inhandla lite nu i rean i alla fall =)

Sv: Melandagsrea-tider!

Vi köpte vår barnvagn (BRIO) på mellandagsrea. Dottern är född i början av april 2008!

Snorbilligt, 70% REA!

Kläder framförallt ngt annat behöver vi inte direkt Isak är 1,5 år gammal!

Kläder framförallt, men även spel och böcker till barnen!

Ludvig, 1 år, "läser" allt han kommer över så böcker måste vi skaffa fler, Daniel älskar att lyssna på saga, och de ska vara långa numera, så till honom ska vi leta lite mer avancerade böcker.

>Kläder, det eviga dilemmat, det ska handlas så det skvätter :D

Vad kul att du ska bli mamma! får man ta och gratulera!...

Ska själv bli mamma i juli så man är inte så långt gången ännu!...
För min del blir det tyvärr inget handlande på melandagsrea, Men visst blir man sugen när man går och kollar på alla barn kläder hehehe får dock vänta ett tag till!

MVH Sandra!

Jag är så nervös att något ska gå fel så jag vågar inte handla något.... Men det verkar ju onekligen smart att börja handla nu, det blir ju inte så mycket pengar på en gång sen :)
Själv är jag uträknad första veckan i juni- kanske vågar handla efter UL v 32 som det känns nu...

Liknande trådar

Gravid - 1år Är gravid i vecka 25. Har hästar, jobbar 100% och har ett barn på två år. Detta brukar fungera väldigt bra. Har lite hjälp med hästarna...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
13 099
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 496
Senast: Kaos
·
L
Gravid - 1år Jag och sambon väntar med spänning på vår första knodd till slutet av sept, och har så smått börjat shoppa lite... Har hela tiden tänkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 409
Senast: vindvissla
·
N
Övr. Barn I nära ett år nu har min barnlängtan eskalerat rejält. Den startade så sakta när en nära vän blev gravid och jag fick följa hennes...
2
Svar
25
· Visningar
2 370
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?