Medryttarhäst i Övik-trakten.

S

Sandra_93

Sandra heter Jag, är 13 år och har ridit ca 4 år ridskola och hyr häst nu. Och så har jag ridit hos mina kusiner sen jag var 3 år om det gills ;) (Det var ju trots allt där jag lärde mej rida :D )

Jag söker en häst att bli medryttare/skötare på I Örsnköldsvik trakten. Bor själv i Tresjö, och vill gärna ha hästen inom 6 mils räckhåll. Är den så pass långt borta kan jag sköta den max 1/2 ggr i veckan. Närmre så blir det oftare.

Jag både hoppar och rider dressyr. Han endast tävlat i dressyr, L:C 2 hitills men blir hoppning i höst. Rider just nu på NRK (Nordmalings ridklubb) :)

Letat men hittar ingen som behöver hjälp :eek: :smirk:

Antingen skicka mejl till Busandra_@hotmail.com eller Svara här på Bukefalos om du har en häst du behöver hjälp med eller om du vet någon annan. :rofl:
 
Sv: Medryttarhäst i Övik-trakten.

Annonser hör hemma under annonsavdelningen. Lägg den där istället så har du större chans att få napp, för här lär den försvinna så fort moderatorn får syn på den.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej ! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har börjat söka medryttarhäst eller ja jag ska lägga ut en annons snart och undrar lite vart...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 364
Senast: Signe9
·
Hästmänniskan vill inte klaga men tycker det är oerhört svårt att hitta en medryttarhäst :/ vet inte hur många gånger jag läst ett inlägg om en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 021
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som bor i Stockholm och har ridit i drygt 8 år på ridskola och nu blivit medryttare för andra gången på en...
Svar
18
· Visningar
3 150
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 186
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp