Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det beror på var ni finns, i alla hänseenden, var i Sverige, vad för typ av stall osv och vad för typ av medryttare ni söker. En som bara lullar i skogen el friare händerJa då står vi här & behöver medryttare till dotterns ponny.
Kan man ta betalt eller ej? Är så osäker.. på ett sätt tycker jag det, hästar kostar! Men samtidigt ”avlastar” medryttaren min dotter..
Hur har ni gjort?
Vissa är fullt nöjda och betalar gärna även för att rida i skogen för att dom vill rida i skogenJag tycker det beror på var ni finns, i alla hänseenden, var i Sverige, vad för typ av stall osv och vad för typ av medryttare ni söker. En som bara lullar i skogen el friare händer
Ja? Exakt vad jag skriver, det beror på många faktorerVissa är fullt nöjda och betalar gärna även för att rida i skogen för att dom vill rida i skogen
Undrar jag också, aldrig att jag väljer att sitta och rida runt, runt, runt på banan någon timma när en kan ta en halvdag ut i skogenVissa är fullt nöjda och betalar gärna även för att rida i skogen för att dom vill rida i skogen
Fast det finns många som inte tänker som ni i andra miljöer. När jag bodde långt ute på landet kunde jag inte ta betalt för skogsridning medan inne i stan gick det utmärkt. Som ett exempel.Vilket leder till min första punkt, Var stallet ligger.Undrar jag också, aldrig att jag väljer att sitta och rida runt, runt, runt på banan någon timma när en kan ta en halvdag ut i skogen
Ja då står vi här & behöver medryttare till dotterns ponny.
Kan man ta betalt eller ej? Är så osäker.. på ett sätt tycker jag det, hästar kostar! Men samtidigt ”avlastar” medryttaren min dotter..
Hur har ni gjort?
Det finns inga rätt eller fel när det gäller det här. Gör vad du känner att du vill göra, vill du ta betalt så gör det, vill du det inte så gör inte det.Ja då står vi här & behöver medryttare till dotterns ponny.
Hur har ni gjort?
Jag ska göra en ny sats idag tänkte jagMin medryttare (Ninnurur) bakar hästgodis, så hennes "betalning" är att hon håller oss med tandvänliga godisar till hästapållen (som inte alls är bortskämd).
Senaste varianten är PERFEKTA!Jag ska göra en ny sats idag tänkte jag