Medicinförvarning

Å

Åska

Har nu en laddning med fenylbutazon över nu när min gamle man inte behöver det längre. Jag har ingenstans jag kan låsa in det och förvara det säkert så jag skall slänga det.

Men vart slänger man läkemedel till häst? :confused: Kan man gå in med det på apoteket? Funderar på om jag kan ge tillbaka det till vet. Har ju visserligen betalt för det men det känns som skitsamma..

// Åska

Sv: Medicinförvarning

Tänker du kassera det ska det väl lämnas in till apoteket, som annan medicin.

Sv: Medicinförvarning

Lämnas till apoteket, eller har den inte gått ut i datum blir nog vet. glad över att få tillbaka det som blir över :)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 878
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 552
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 445
Senast: Trassel12
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 483
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10