Medelhårt vs hårt arbete?

Sv: Medelhårt vs hårt arbete?

Hårt arbete är bara tävlande travare och galoppörer enligt fodertillverkarna, jobbet de allra flesta hästar för oss som tävlar på "hobbynivå" är lätt arbete även om vi själva vill tro att de anstränger sig mer än så :angel:

Okey..tack å tack!
Då ska jag försöka passa in pållarna nånstans där dom verkar höra hemma :d
Tack för tipset om boken..ska ta mig en titt i den när jag får tillfälle :bump:

Haha...bara för att min häst ser ut som om han gått Världscupfinalen när vi har jobbat på dressyrbanan, och tror att han är en fenomenal fälttävlanshäst när vi farit runt i skogen och klättrat gropar och hoppat stockar :love:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: Wingates
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 457
Senast: _Taggis_
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
4 244
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 312
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar