P
peak
Veterinär struken? Nej det är ju max flukt, han var ju riktigt halt redan i provstarten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Veterinär struken? Nej det är ju max flukt, han var ju riktigt halt redan i provstarten.
såg inte loppen. men läste ngt på stallkennys hemsida,
att det kan vara slutet på hans karriär om det är halsen som spökar igen...
Litet urdrag...
"- Hästen kändes fräsch och fin men när vi skulle börja köra varvet från mål kastade han in handduken direkt. Det kan vara halsen som spökar igen. Kommer vi inte tillrätta med de problemen nu kan karriären vara över," säger en bedrövad Kent Knutsson
fasiken va trist
Stall Kennys hemsida, är du där och kikar? Har du någon häst där?
Absolut, är där ofta o kikar... nej har ingen häst där. men jag va grymt sugen på soledad amok förut....
Nu vet jag inte om Flukten hade hög puls i stallet efter loppet (om så var fallet så är det nog halsen iaf).
MEN!!
...vad som talar emot halsproblem är att hästen agerade lojt redan från start och detta talar snarare för broddarna.
Tycker du att banveterinären ska stryka en häst som ser ut som vanligt eller lite bättre än vanligt? Jag tycker banveterinären och bandomarnämnden gjorde helt rätt.Vad jag inledningsvis efterlyste var ett vaket öga från personalen på åby, vilken kan utläsas av resultatlistorna så må jag säga att det var vakna, rapporterad samt, ej tävlingsmässigt skick 6 dagar + friskis.