Kivina

Trådstartare
Jag letar febrilt efter mattor till min nya lägenhet. Jag behöver ny vardagsrumsmatta och en till köket.

Jag är lite vilse i mattdjungel och funderar nu på vad ni har för mattor hemma.

Vill gärna ha tips på vilka material som lämpar sig bäst att ha i köket?

Ska kanske tillägga att jag inte har några husdjur hemma, så på vis har jag inga begränsningar:)

Sv: mattor

En ryamatta tycker jag är väldigt mysigt att ha i vardagsrummet, finns i alla möjliga former, färger och mönster. Det är också snyggt och modernt:laugh:

Till mitt kök letar jag själv efter en beg plastmatta typ pappelina. De är tyvär för dyra för mig att köpa ny, men väldigt fina:love:

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
556
Senast: pepp
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 059
Senast: Mirre
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 260
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar