Mattipps sökes

Modig_Korn

Trådstartare
Mina råtthonor, jag fattar inte hur de överlever. De äter ju ingenting :mad: de får världens mest varierande kost, och ännu har jag inte hittat ngt de tycker om. Ägg. Funkar men de kan ju inte äta ägg hela tiden. Dessutom tycker de bättre om äggskalet än själva ägget. HJÄLP. Vad ska de ha? Alla tips kommer testas hedanefter :eek:

Sv: Mattipps sökes

Något som uppskattas här hemma är köttbullar, leverpastej!, pannkakor, kokade nudlar, kokt ägg, mm
/agnes

Sv: Mattipps sökes

ärtor o pasta!

Creme fraiche, kiwi, avokado, glass, blåbärssoppa, majs, ischoklad (!)

Scones med nötter i, papaya...you name it.

Jag hade med problem, mina ville inte ha torrfoder alls, så tills sist blev det barnmatsburkar som basmat och annan frukt som tillägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Mat Jag vill börja med att den här tråden har inte med mina kollegor att göra och deras gränslösa kommentarer. Jag undanber mig därför alla...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 405
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Innan jag skriver om det jag tänkte idag så vill bara säga så ni vet att jag menar INTE ALLS att man inte får skriva om såna här saker...
Svar
14
· Visningar
1 604
Senast: miumiu
·
Hundhälsa Okej jag behöver hjälp, ju mer jag grotta ensam desto svårare blir det. Jag ska byta foder till Emiron, hans mage är inte vad den borde...
2
Svar
24
· Visningar
5 342
Senast: calm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?