Matställen runt Globen

Kamomilla

Trådstartare
Ska till Globen och Dolly Parton på fredag med mamma och vi skulle vilja äta något innan.

Gärna gångavstånd och där en burgare inte kostar 150:- utan prisklassen lägre utan att vara en korvkiosk.

Buke brukar veta allt, så vårt hopp står till er :love:

Precis vid tunnelbanestationen efter Globen från stan sett (Enskede Gård) finns en super trevlig restaurang/pizzeria. Tar ca 7-8 min att promenera dit från Globen. Dom har super goda lite lyxigare pizzor och även bra övrig mat.
Brukar alltid gå dit mellan föreställningarna vid Goloben horse show, på så sätt slipper man allt folk som är runt Globen.
Kommer dock inte på vad den heter nu men följer man tunnelbanespåret söderut så kan man inte missa den!

När vi såg Rolling Stones förra veckan åt vi inne på tele2 arena, ett väldigt grönt ställe med en god ceasarsallad. Fanns fler ställen att välja på som verkade ok också som ovan nämnt O'Learys om man vill ha det.

Förr när vi var på horse show i Globen brukade vi alltid äta bakad potatis med röra på ett café inne på Globen shopping. Det är dock ett par år sedan så jag vet inte om det finns kvar :p

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 388
Utrustning Jaha, står i träsket, behöver en ny transport. Ber om ursäkt över en rörig tråd med mycket om och men. Vad är era bästa tips för att...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 702
Senast: _Taggis_
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 023
Senast: alazzi
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 695
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama