stjarnhimmel
Trådstartare
Jag tänkte laga massa matlådor denna helgen. Nu till problemet- jag lagar oftast kyckling eller fisk och potatis till. Men potatis blir inte gott uppvärmt. Jag har ibs så pga det har jag svårt att äta pasta, ris, quinoa etc. Så vad ska jag ha till? Sallad räcker inte då blir jag illamående av för lite energi.
Sen måste jag hitta på nåt att variera med för jag äter bara kyckling och fisk. Har jättesvårt för annat kött förutom tex köttfärs och köttbullar för det går ok. Tror det är en rest från många år som vegetarian. Har försökt hitta bra vegetariska alternativ men mkt av det jag åt förut funkar inte såsom bönor, linser vegetariska biffar. Klarar inte heller mat med mkt fett.
Inspiration, någon?
Sen måste jag hitta på nåt att variera med för jag äter bara kyckling och fisk. Har jättesvårt för annat kött förutom tex köttfärs och köttbullar för det går ok. Tror det är en rest från många år som vegetarian. Har försökt hitta bra vegetariska alternativ men mkt av det jag åt förut funkar inte såsom bönor, linser vegetariska biffar. Klarar inte heller mat med mkt fett.
Inspiration, någon?