Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saknar verkligen inte Campbells champinjonsoppa. Blev sjuk när jag jobbade på Irland och familjen tyckte jag skulle äta soppa. Gick inte att få ner.Jag saknar chambells tomatsoppa och champinjonsoppa. Salta och sura mandlar som de smakade på 80-talet. Varma koppen broccolisoppa. Glassarna Snack, joker och pop-up tropik.
Med lite lite bittra skal!Stora mörkt blåa vindruvor MED kärnor... Som smakade druvor "på riktigt", dyra lyxdruvor var det. Inte som de där kärnfria bulkdruvorna, med en lätt bismak av plast.
För att fortsätta på frukttemat: vattenmelon med kärnor. Frasigt, friskt, läskande fruktkött.
När man förädlat bort kärnorna verkar det ha hänt något med konsistensen?
Lite lagom priser till skillnad från nu
Cirkuspinne eller pajasglass.....mums
Lite lagom priser till skillnad från nu
Ja det åxåLönerna såg nog lite annorlunda ut 1968 också![]()
Mitt och mina syskons favorit-bedrägeri när vi var små var engelskt - någon hade rivit paraplykryckor och sålde som parmesanRivosto älskade jag som barn! Men jag hade turen att växa från den innan den försvann. Alltså, var det ens ost? Och namnet! Som nån sorts låtsasitalienska!![]()
Jag gillade Cassatapinnen...
Vad i hela världen är paraplykryckor? Får så märkliga träffar på google. O.oMitt och mina syskons favorit-bedrägeri när vi var små var engelskt - någon hade rivit paraplykryckor och sålde som parmesan![]()
Den gröna ääälskade jag, tror det var smak av kiwi eller liknandeBlå Virgin! Provade nog aldrig nån annan men gud vad jag älskade den!![]()
Oooooh nu vet jag. Saftpulver! Jag skulle gärna vilja ha tag på saftpulver. Försvaret hade det förut, men inte längre tror jag.