Dom brukar ju komma som gästsmaker under sommaren. Eller är det Estrella kanske? Men jag håller med. Vem gillar dom inte liksom? Borde finnas året runt.
Ja men när de gästar är det inte samma smak som orginalen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom brukar ju komma som gästsmaker under sommaren. Eller är det Estrella kanske? Men jag håller med. Vem gillar dom inte liksom? Borde finnas året runt.
Ja och så hade dom en tesort som hette Indian spice, varför försvann den?Ja den tesorten var ju otroligt god! Samt Liptons Gold label, vart tog den vägen?
Kommer på mer:
Chipsen Sourcream & cheese
Yoggi Kung kokosDet finns många saker jag saknar!
Marabou cocos, glassås med smak av Co-Co, O'boy banan, Mu-mjölk med smak av jordgubb eller banan, dip med smak av cheese&chili, chipsen Grill&vitlök, Kebab-dröm, Spring onion&cheese, Ballerina apelsincrisp och mint, Carte D'or-glassen Coco choc och Toblerone, Yoggi Kung kokos och gul ketchup är det jag kommer på såhär spontant![]()
Ben & Jerrys The Vermonster: lönnsirapsglass med kanderade pecannötter! Mums!
Och jag saknar B&J New York Super FudgeEnda B&J som var god, Cherry Garcia.
Vasa-bryggerierna gör Trocadero och en massa andra gamla smaker.![]()
PlastsmakJa och så hade dom en tesort som hette Indian spice, varför försvann den?
Alla Liptons teer verkar ha fått fruktsmak numer![]()
Det är väl ändå Spendrups som gör troccadero nuförtiden. Troccadero har haft flera tillverkare, det är en essens som säljs på licens typ.
Vi har väl alla något favoritlivsmedel som en dag inte gick att hitta längre?
Tänkte att vi kunde sörja favoriter och ge varandra tips om var de kan hittas eller om det finns alternativ som är nästan likadana.
Jag älskade Persian Earl Grey. Jag drack det litervis varje dag, men en dag kunde jag inte längre hitta det i någon butik. Varje gång jag är utomlands letar jag upp matbutiker för att se om det finns. Jag har googlat med ojämna mellanrum för att se om det dykt upp någonstans. Har en endaste påse kvar som jag ska spara till ett speciellt tillfälle.
Det är väl ändå Spendrups som gör troccadero nuförtiden. Troccadero har haft flera tillverkare, det är en essens som säljs på licens typ.