Åh, Merry!Jag saknar också Persian Earl Grey. Merry och Solo (läsk), Makalös, Mjölk-Choko och Kvikk Lunsj (choklad), McBean
Sportlunch är lik Kvikk Lunsj, har du smakat den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, Merry!Jag saknar också Persian Earl Grey. Merry och Solo (läsk), Makalös, Mjölk-Choko och Kvikk Lunsj (choklad), McBean
Åh, Merry!
Det köpte alltid min farmor och farfar och åt och bjöd på. Barndoms minne att få en sån liten kaka och få den att räcka länge. Även deras hund fick en(behövs i få pekpinnar) och så mumsade vi på det ihop ute på altanen.Rigi choklad, minns den som fantastiskt god men skulle högst troligt tycka den smakar peck idag eftersom jag föredrar riktigt mörk choklad. Visa bifogad fil 24213
Åh! Jag åt en Sportlunch när jag var sjuk och ynklig nyss. Tröstande och osportig! Jag noterade inte ens att det inte var Kvikk Lunsj, @em76 . Jag tyckte den var till förväxling lik.Åh, Merry!
På Jul på Liseberg 2017 vann jag 2 kg Sportlunch. Åt en om dagen tills de tog slut.Åh! Jag åt en Sportlunch när jag var sjuk och ynklig nyss. Tröstande och osportig! Jag noterade inte ens att det inte var Kvikk Lunsj, @em76 . Jag tyckte den var till förväxling lil.
Du är så himla sportig!På Jul på Liseberg 2017 vann jag 2 kg Sportlunch. Åt en om dagen tills de tog slut.![]()
Ja, det var så jag tänkte!Du är så himla sportig!
Dom brukar ju komma som gästsmaker under sommaren. Eller är det Estrella kanske? Men jag håller med. Vem gillar dom inte liksom? Borde finnas året runt.OLWs barbequechips! Förstår inte hur de kan ha utgått. Vem gillar dem inte?!
På Jul på Liseberg 2017 vann jag 2 kg Sportlunch. Åt en om dagen tills de tog slut.![]()
Dom där blå flaskorna med läsk som var populära när jag gick på högstadiet för ca 20 år sen. Kommer inte på vad dom hette, men har för det var nått med clear. Smaker med björnbär, jordgubb med mera.
Ja, sanningen var väl att jag rusade runt som en tätting bland chokladhjulen tills jag till slut vann och kunde säga Men OJ, detta var VERKLIGEN inte meningen!Jag kommer ihåg detdu var lätt bitter men nöjd.
Clearly Canadian var detDet fanns två liknande, Clearly Canadian och Caledonian Clear, minns dock inte vilken som hade den blå flaskan.