Kan vara det jag sett fyraåringen äta på bild. Det är det enda jag någonsin sett honom äta som inte är kolhydrater, tror jag.Denniskorv, finns det fortfarande?
En korv som saknar både smak och konsistens och som mi son kunde leva på i flera år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara det jag sett fyraåringen äta på bild. Det är det enda jag någonsin sett honom äta som inte är kolhydrater, tror jag.Denniskorv, finns det fortfarande?
En korv som saknar både smak och konsistens och som mi son kunde leva på i flera år.
Bra idé! Tråden bör absolut delas upp:
* Tråden om tråkig matlagning
* Tråden om rolig matlagning
* Tråden om ätstörningar
* Tråden om otrohet
* Tråden om glassbåtar
JOBBA @moderullan!
Det är detta jag inte fattar.
Lärde inte era föräldrar er att laga mat när ni var barn? Jag har otaliga minnen av attgå loss i köket under min pappas uppmuntrande tillrop.
Senare satte de mig även i en matlagningskurs för barn, som jag fick gå innan jag slutade på fritis för gott, så att jag skulle kunna ta hand om mig innan jag cyklade till stallet efter skolan.
Denniskorv, finns det fortfarande?
Antar att det svåra med barn är att få i dem ngt mer nyttigt än snabbmakaroner och köttbullar?
Lärde inte era föräldrar er att laga mat när ni var barn? Jag har otaliga minnen av attgå loss i köket under min pappas uppmuntrande tillrop.
Senare satte de mig även i en matlagningskurs för barn, som jag fick gå innan jag slutade på fritis för gott, så att jag skulle kunna ta hand om mig innan jag cyklade till stallet efter skolan.
Min pappa har tappert försökt men har nuförtiden gett upp sin bortskämda yngsta. Förutom när jag bakade bullar med mormor som barn har jag aldrig någonsin varit intresserad av något som har med köket att göra - annat än äta då.Lärde inte era föräldrar er att laga mat när ni var barn? Jag har otaliga minnen av attgå loss i köket under min pappas uppmuntrande tillrop.
Självklart, en tråd får inte innehålla annat än åsiktsidentiska inlägg. Eller vad var definitionen nu egentligen?
![]()
Aldrig, mina föräldrar har aldrig lärt mig något whatsoever om matlagning under min uppväxt.Det är detta jag inte fattar.
Men potatiskokning och matlagning är ju inte synonymer.
Ehh...hur tänker du nu? Naturligtvis är matlagning så mycket mer än potatiskok, men jag antar att det är någon annan tanke du har?
(Jag är löjligt gnällig när det gäller potatis, särskilt kokt. Antar att gud straffar mig för något genom att låta mig födas i ett land där potatis är stapelvara.)
Kan vara det jag sett fyraåringen äta på bild. Det är det enda jag någonsin sett honom äta som inte är kolhydrater, tror jag.