Det är när jag bakar knäckebröd. Jag får panikångest om där inte är raka vinklar.
Nyfiken, hur gör du får att få groparna i knäckebrödet exakt likadana?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är när jag bakar knäckebröd. Jag får panikångest om där inte är raka vinklar.
Det är nog bäst att du dumpar trots allt, då. Men inte förrän han varit hemma med glassbåtarna.
Bra idé! Tråden bör absolut delas upp:Ska du inte skapa en ny tråd om det? Under anonyma nicket "Glassbåten".
Glassbåt, känner jag bara då.
Jo, för normala människor funkar det säkert precis som du beskriver. Med den minsta känsla av att det är roligt så lär man sig ju mer och mer. Eller om man har barn och tycker att de ska äta vettigt, då lär man sig nog också.
Men jag har aldrig tyckt det är roligt, min allmänna prestationsångest gör att det bara blir laddat när jag misslyckas. Och inte har jag behövt laga mat åt några barn heller.
Bra idé! Tråden bör absolut delas upp:
* Tråden om tråkig matlagning
* Tråden om rolig matlagning
* Tråden om ätstörningar
* Tråden om otrohet
* Tråden om glassbåtar
JOBBA @moderullan!
Bra idé! Tråden bör absolut delas upp:
* Tråden om tråkig matlagning
* Tråden om rolig matlagning
* Tråden om ätstörningar
* Tråden om otrohet
* Tråden om glassbåtar
JOBBA @moderullan!
Laga mat åt barn skulle jag annars säga är ett uselt sätt att hitta glädjen i köket. Barn gillar i regel trista saker som pannkaka, pasta och falukorv, och petar i mer ambitiösa rätter.
Laga mat åt barn skulle jag annars säga är ett uselt sätt att hitta glädjen i köket. Barn gillar i regel trista saker som pannkaka, pasta och falukorv, och petar i mer ambitiösa rätter.
Jag tycker också att man skulle kunna slå ihop denna tråd med vissa delar av tråden som handlar om Att ge bort matkassar, Giving People etc.
För i den tråden har det diskuterats älgkött hit och dit.... ända tills älgarna gått hem..
Med andra ord har vi väl helt enkelt inte alla älgar hemma.
matlagningskurs.
Låter som en underbar middagsgäst.Ja, det har du ju helt rätt i. Jag åt med en fyraåring i helgen. Vi andra åt en krämig sparrisrisotto med grillad halloumi, rester av en god varmrökt lax och en fräsch sallad, fyraåringen fick en tallrik färskpotatis som han noggrant ordnade i en halvcirkel och stolt ropade "farmor, jag har lagt din bokstav!" (Hennes namn börjar på C och bokstäver är stort för honom just nu, häromdagen hade han hänryckt tittat i lillebrors potta och konstaterat "Du har bajsat Zlatans bokstav!")
Nej. Jag ville inte. Och mamma hade nog fullt upp med att laga mat åt oss. Inte sällan lagade hon något separat till mig för jag var så kräsen att jag borde fått smisk.Det är detta jag inte fattar.
Lärde inte era föräldrar er att laga mat när ni var barn? Jag har otaliga minnen av attgå loss i köket under min pappas uppmuntrande tillrop.
Senare satte de mig även i en matlagningskurs för barn, som jag fick gå innan jag slutade på fritis för gott, så att jag skulle kunna ta hand om mig innan jag cyklade till stallet efter skolan.
Ja, till och med jag skulle kunna tillfredsställa honomLåter som en underbar middagsgäst.
Denniskorv, finns det fortfarande?Ja, till och med jag skulle kunna tillfredsställa honom![]()