Måste tipsa bukes hundägare!

KungTulle

Trådstartare
Behöver ni flytväst till hunden? Jag var på Rusta idag i Ystad och de reade ut ALLA hundflytvästar för sinnessjuka 10:-/styck.

Det fanns vad jag såg i storlek från liten hund till kanske cockerstorlek?

/KT

Sv: Måste tipsa bukes hundägare!

Sjukt billigt, synd att jag bort fruktansvärt långt ifrån Ystad..

Undrar om det finns rusta i Växjö?
Ska dit i helgen.. Måste kika på eniro.. :D

åh!
jag har iofs köpt en flytväst till min springer, men mamma har ingen till sin :p
hon tycker att det är löjligt, men hellre det säkra före det osäkra! ;)

cockerstorlek...Ingen som passar en grandis och en rottis då...synd då jag är i stort behov av det till sommaren...

cockerstorlek...Ingen som passar en grandis och en rottis då...synd då jag är i stort behov av det till sommaren...

ingen aning jag fingrade mest på de små västarna eftersom de såg ut att vara gjorda till leksakshundar! Dvs = söta! ( Kan man köpa en hund bara för att den skulle se gullig ut i en pytteliten flytväst????? fniss)

Vad jag minns stod det max 70 kilo på några av de större västarna. Hur mycket väger en grandis/rottis?

Jag tänkte på cockrar eftersom dom brukar vara "lite" mulliga! :d:D

/KT

Beroende på hur stor din GD är och hur mycket hunden väger så skulle jag tipsa om att specialbeställa ..

Vi fick göra det till våran GD för det fanns ingen som satt bra på honom..

men mamma har ingen till sin, hon tycker att det är löjligt.

Nu vet jag inte vilken ras din mamma har, men du kan ju säga att det inte är plättlätt att ens lyfta upp en liten hund i båten om den trillar i..

Med flytväst på kan man kroka i och fiska upp :)

ingen aning jag fingrade mest på de små västarna eftersom de såg ut att vara gjorda till leksakshundar! Dvs = söta! ( Kan man köpa en hund bara för att den skulle se gullig ut i en pytteliten flytväst????? fniss)

Självklart!

Det är en av de bästa anledningarna :rofl:

Alla hundar måste väl snart ha flytväst, nu efter allt evigt regnande.

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 472
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Börjar med en varning för långt inlägg, behöver dels råd och dels skriva av mig lite och Buke är ju klokt, det vet man ju. Jag och min...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 103
Senast: Piaff
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
6 134
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 775
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka