Måste man vara förvirrad och ledsen?

Philosophia

Trådstartare
:confused:

Varför kan man inte vara förvirrad och glad? Eller bara förvirrad? Alltså sedan buke förändrades :D ?

När jag känner mig förvirrad numera så skriver jag :crazy: eftersom jag ofta är förvirrad men sällan ledsen.

Någon mer än jag som saknar den gamla :confused:?

Sv: Måste man vara förvirrad och ledsen?

Jag tyckte att det gamla fungerade bättre, mindre "orientering" för att hitta rätt, men man vänjer sig ju vid det nya också... Och då pratar jag inte bara om Buke...

Philosophia skrev:
Någon mer än jag som saknar den gamla :confused:?

Jag saknar den gamla jättemycket!
Det finns nån mer jag saknar, fast jag har glömt bort vilken... *nu skulle man haft en VANLIG förvirrad! ;)

jag har all gamla smileysar i ett worddokument...
om nån vill ha. Brukar använda dom i mail och sånt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: miumiu
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 909
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka