Måste få fråga om hepp!!!!

Sv: Måste få fråga om hepp!!!!

kl

Hepp ahr jag hört bara ett fåtal gånger och då av några äldre "travgubbar" ( underbart släkte det där :) )

Så vill jag minnas att det lät om di äldre på min hemmabana också... Eller möjligtvis ett -"JAAAHOPP!!" *ett lite utdraget ja med ett hopp på slutet, lite gubbigt sådär*

för många år sedan var jag medryttare på en fd. travare.

skulle man prova gasa på lite (i trav) och hon började galoppera behövde man bara säga "Hepp" så var hon snabbt som tusan nere i trav igen :)

för många år sedan var jag medryttare på en fd. travare.

skulle man prova gasa på lite (i trav) och hon började galoppera behövde man bara säga "Hepp" så var hon snabbt som tusan nere i trav igen :)

+ *kl*

Då har jag kanske inte inbillat mig det ändå. :laugh: Pålle travar i alla fall så fint på hepp.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 177
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 515
Senast: Oknytt
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 824
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?